
Komfort klienta w każdej branży jest niezwykle ważny dla firm, które świadczą usługę serwisu. Stąd też w erze Internetu możliwe jest utworzenie zgłoszenia za pośrednictwem globalnej sieci w każdej chwili. Serwis sprężarek działający przez całą dobę często oferuję możliwość dojazdu specjalisty na miejsce, gdzie znajduje się uszkodzony kompresor lub sprężarka. Taka forma usługi sprawia, że istnieje szansa, iż zastój spowodowany awarią urządzenia zostanie skrócony.
Innowacje technologiczne odpowiadające za wsparcie mobilnych serwisantów
Producenci sprzętu pneumatycznego prowadzący serwis sprężarek coraz częściej decydują się na zakup nowych systemów informatycznych, które są w stanie wesprzeć wymianę informacji między centralą a pracownikami znajdującymi się w terenie. Wsparcie specjalistów punktów serwisowych to kolejny krok, aby klient poczuł się jeszcze bardziej komfortowo. Jeśli któreś z urządzeń ulega usterce, to serwis sprężarek odbywa wizytę na terenie przedsiębiorstwa i wykonuje wszystkie potrzebne prace naprawcze.
Specyfika i rozmiar maszyn a wykonanie naprawy na miejscu
Postęp technologiczny sprawił, że rozwiązany został główny problem związany z ulegającymi awariom rozbudowanymi kompresorami powietrza. Wcześniej konieczny był demontaż uszkodzonej maszyny ze względu na jej rozmiar, po czym trafiała do warsztatu naprawczego. W tej chwili serwis sprężarek za sprawą nowych systemów wykonuje prace w terenie, na miejscu. To oszczędność czasu i brak dodatkowych kosztów dla klienta.
Pełna dokumentacja i harmonogramy przeglądów
Wdrażane nowe systemy do obsługi serwisu pozwalają na automatyzację zbierania dokumentacji czy historii wykonywanych napraw. Podczas usługi każdy serwisant na urządzeniu mobilnym ma możliwość podglądu harmonogramów przeglądów gwarancyjnych oraz wszelkich danych, które będą potrzebne do sporządzenia protokołu. Dostępność do bazy klientów pozwala na skrócenie ścieżki związanej z wszelkimi formalnościami.